Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Musím být u Vás registrovaný, abych mohl nakoupit?

  • Nemusíte, můžete zvolit nákup bez registrace.

Máte na uvedené adrese prodejnu?

  • Ne. Na uvedené adrese je pouze výdejní místo pro objednávky, u kterých jste zvolili osobní odběr a zaplatili předem na náš účet.

Jak dlouho trvá dodání zboží od jeho objednání?

  • Nabízíme několik variant doručení, přičemž nejrychlejší možnost je osobní odběr na naší pobočce v Ostravě při zaplacení zboží předem. Dále pak kurýrní službou DPD, která je schopna zásilku doručit do 24 hodin od expedice z našeho skladu, Zásilkovnou, která doručuje zásilku většinou do 48 hodin od expedice z našeho skladu a Českou poštu. Samozřejmě je nutno brát, že tyto časy doručení platí pouze pro objednávky uskutečněné ve všední dny. Pokud si zboží objednáte v pátek, očekávejte jeho doručení v pondělí/úterý v následujícím týdnu. Více informací naleznete v sekci Doprava a Platba. Zboží expedujeme do 48 hodin od přijetí objednávky eshopem.

Jak zjistím stav své objednávky?

  • O stavu vyřízení Vaší objednávky budete informován/a emailem. Jste-li registrovaný zákazník, pak najdete informace o stavu Vaší objednávky také ve Vašem profilu.

Zasíláte zboží na Slovensko?

  • Ano, zasíláme a to kurýrní službou a ZÁSILKOVNOU. Více informací naleznete v sekci Doprava a Platba.

Přišlo mi poškozené zboží. Jak jej mohu reklamovat?

  • Pokud má Vaše zboží nějakou vadu, obraťte se s tímto problémem na e-mail info@leonys.cz Do e-mailu, prosím, přiložte fotografii produktu a popis poškození.

Mohu při reklamaci / výměně zboží vrátit pouze část objednávky?

  • Ano, můžete vrátit také část objednávky. Chcete-li ji reklamovat, zašleme Vám zpět peníze. Pokud si chcete namísto ní vybrat jiné zboží, vrátíme Vám případný rozdíl mezi hodnotou nového a vráceného zboží.

Jak mám postupovat při reklamaci?

  • Veškeré informace naleznete v sekci Reklamace.

Jak dlouho budete reklamaci řešit?

  • Reklamace řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů dle podmínek reklamačního řádu.

Mám obchod, mohu od Vás nakupovat za velkoobchodní ceny?

  • V tomto případě nás kontaktujte na emailu: info@leonys.cz , nebo na telefonu: +420 792 435 395, a my Vám zašleme individuální cenovou nabídku.

FAQ